تعمیر صندوق عقب برقی پورشه پانامرا

تعمیر صندوق عقب برقی پورشه پانامرا

تعمیر صندوق عقب برقی پورشه پانامرا – تعمیر برد الکترونیکی صندوق عقب Porsche Panamera در کلینیک تخصصی Digi-board

صندوق عقب برقی

باز شدن اتوماتیک صندوق عقب و عملکرد آن گزینه جدیدی است که در اکثر خودرو های امروزی توسط شرکت های سازنده خودرو تعبیه می گردد.

درایو برقی صندوق عقب از اجزای مختلفی نظیر : دکمه ، فیوز ، میله فشار ، دو رله چهار پین و موتور الکترونیکی تشکیل می شود.

مکانیزم صندوق عقب برقی بر اساس یک موتور الکترونیکی یا صفحات مغناطیسی است که بر اساس تعامل رله و صفحات مغناطیسی عمل می کند. هنگامی که برق مورد نیاز تامین می گردد رله میله را به عقب می کشد و تنه را باز می کند.

به طور کلی درب صندوق عقب خودرو های امروزی مجهز به یک درایو الکترونیکی ، شامل دو موتور در واحد های کنترل و یک حلقه قفل می باشد در این حالت درب صندوق عقب با استفاده از ریموت از راه دور باز و بسته می گردد.

موتور های برقی درب صندوق عقب مجهز به محدود کننده نیرو هستند اگر در هنگام باز شدن صندوق به مانعی برخورد کند باز شدن بلافاصله قطع می شود .

معرفی خودرو پورشه پانامرا Porsche Panamera

نسل دوم خودرو پورشه پانامرا یک تعامل لوکس و کاربردی با کاربر برقرار می کند که با طیف گسترده ای از پیشرانه بنزینی ، دیزلی و هیبریدی به بازار عرضه می گردد.

Panamera قدرت موتوری معادل۶۰۰۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۷۵۰ نیوتن متر دارد . این خودرو مجهز به ۶ سیلندر می باشد که آرایش خطی دارد .

حجم مخزن سوخت پانامرا ۹۹ لیتر است و مصرف سوخت شهری معادل ۱۳.۸ لیتر به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر و مصرف سوخت برون شهری ۸.۷ لیتر دارد.

سیستم ایمنی این خودرو شامل : سیستم ضد قفل ABS ، سیستم ترمز الکترونیکی EBS ، پایداری خودرو VSC و سیستم کنترل کشش می باشد.

پورشه در مورد ویژگی ها و تجهیزات الکترونیکی بسیاری از سیستم های اختیاری و استاندارد از جمله : سیستم سنجش فاصله استاندارد ParkAssist ، کروز کنترل استاندارد ، سیستم مدیریت استاندارد با صفحه نمایش  لمسی به ابعاد ۷ اینچ ، ناوبری با نقشه های سه بعدی و … می باشد.

در بخش ایمنی Porsche مجموعه کاملی از کیسه هوای جانبی ، تنظیم دستی کمربند ایمنی ، پایه صندلی کودک LATCH و… ارائه می دهد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *