تعمیر شارژر قطار و مترو

تعمیر شارژر قطار و مترو

تعمیر شارژر قطار و مترو- تعمیر برد های الکترونیکی مترو و استارت دیزل قطار در دیجی برد

 

عوامل متعددی نظیر : گرما ، یخ زده گی ، ضربه و دیگر پدیده های فیزیکی می توانند اسیب جدی به مجموعه های الکترونیکی وارد نمایند از این رو در فناوری راه آهن از این نوع شارژر قدرتمند استفاده می شود.

استاندارد EN-50155

بر طبق EN- 50155 آیین نامه الزامات دقیقی برای سیستم های الکترونیکی در مهندسی راه آهن و تجهیزات الکترونیکی صنعت حمل و نقل تعیین شده که اهمیت این نوع شارژر های مبدل را نشان می دهد.
این آیین نامه حداقل الزامات مربوط به محدوده ولتاژ ورودی ، دمای عملیاتی ، ارتعاش ، رطوبت و قابلیت طول عمر مفید برد و تجهیز الکترونیکی که عموما تمام وسایل نقلیه  نظیر :قطار شهری، واگن های مسافربری ، مترو و قطار های مخصوص بار ملزم به رعایت این استاندارد می باشد.

معرفی شارژر قطار

شارژر قطار با عملکرد بالا ، آلاینده مخربی را تولید نمی کند و به شکلی دوستدار و سازگار با محیط زیست می باشد. به طور کلی یک سیستم کنترلی متشکل از ریز پردازنده بسیار پیشرفته در یک قطار نصب می شود.

عملکرد قدرتمند دیزل و الکترونیکی به قطار شتاب بهتری می دهد و انتشار گاز های آلاینده محیط زیست را به حداقل می رساند . این نسل از باتری برق شهر را به ۱۱۰ ولت تبدیل می نماید در واقع یک مبدل AC به DCمی باشد .
واگن های قطار یا مترو برای روشن شدن فضای داخلی به یک باتری نیاز دارند که این نسل از باتری ها در هنگام حرکت قطار به صورت خودکار شارژ می شوند.
نیروی مورد نیاز برای راه اندازی موتور های که قطار را به حرکت در می آورند توسط یک ژنراتورDC یا دینامAC که توسط یک موتور دیزل کار می کند ایجاد می شود. کابین راننده در موارد اضطراری از این باتری ها برای تامین انرژی تجهیزات میتواند استفاده نماید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *