تعمیر رادار تویوتا پرادو

تعمیر رادار تویوتا پرادو

تعمیر رادار تویوتا پرادو- تعمیر تخصصی برد الکترونیکی انواع رادار Radar خودرو های مدرن در کلینیک تخصصی Digi-board

رادار خودرو

رادار در خودرو های مدرن امروزی نقش حیاتی برای افزایش ایمنی وسیله نقلیه فراهم می کند.

فناوری هایی نظیر : کروز کنترل تطبیقی ، تشخیص نقاط کور ، هشدار برخورد از جلو ، کمک پارک هوشمند ترمز اضطراری خودرو و… منطبق با رادار عمل می کنند.

یک رادار از واحد هایی برای تنظیم سیگنال و پردازش آن تشکیل شده است . طراحی آنتن در قسمت جلویی نقش کلیدی ایفا می کند و پارامتر ها را برای عملکرد بهتر تنظیم می کند.

رادار امواج الکترو مغناطیسی را ارسال و دریافت می کند سپس این سیگنال را به بخش پردازش ارسال می کند. برای محافظت از آنتن و قطعات الکترونیکی ، رادار مجهز به یک محفظه است.

یکی از نقاط ضعف رادار محدودیت در میدان دید حسگر آن می باشد که در برخی شرایط وسیله نقلیه را شناسایی نمی کند یا دیر تر از حد انتظار شناسایی می کند.

رادار جلو خودرو

سنسور رادار جلو جدید اشیا را بسیار سریع و دقیق تشخیص می دهد. قابلیت تفکیک زاویه ای فوق العاده این نوع رادار میدان دید گسترده ای را به راننده می دهد.

رادار جلو برای عملکرد های کمک راننده و نیمه خودکار بسیار مفید هستند و با توجه به برد بالای سنسور ، رادار جلو تا سرعت ۲۱۰ کیلومتر در ساعت عملکرد خوبی را از خود به معرض نمایش می گذارد.

با کمک سنسور پریمیوم رادار جلو قابلیت تشخیص موقعیت ، سرعت نسبی و جهت حرکت سایر خودرو ها در خط ترافیک حتی در فواصل دور و در سرعت های بالا امکان پذیر است.

معرفی تویوتا پرادو

خودرو پرادو Prado ساخت شرکت خودرو سازی تویوتا ژاپن می باشد که مدل های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۸ این خودرو در بازار ایران عرضه می گردد.

Prado حجم موتوری معادل ۲ لیتر دارد که مصرف سوخت آن به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۳.۲ می یاشد. قدرت این خودرو ۲۴۰ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن ۳۷۷ نیوتن متر است.

سیستم های کمکی برای راننده در Prado شامل : کروز کنترل ، کنترل ایستایی در سر بالایی ، سیستم کنترل سرعت در سر رازیری ، سیستم تعلیق و تنظیم ارتفاع هوشمند است.

این خودرو مجهز به سنسور جلو و عقب است و به کمک رادار جلو تعبیه شده آمار تصادفات را کاهش می دهد.

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *