تعمیر دوربین فاصله یاب

تعمیر دوربین فاصله یاب:

تعمیر دوربین فاصله یاب  – تعمیر دوربین صنعتی -تعمیر تخصصی برد دوربین فاصله یاب- تعمیر انواع دوربین های اندزه گیری فاصله-

 

این دوربین ها اغلب با لیزر، امواج رادیویی، صوت و امواج اولتراسونیک کار می کنند. رایج ترین نوع دوربین های فاصله یاب، نوع لیزری آن است.

دوربین فاصله یاب به گونه ای طراحی شده که به کاربران کمک می کند عاملی را که مسبب نفوذ به حریم خصوصی آنها می شود را شناسایی کنند

دوربین فاصله یاب تغییرات دما را در ناحیه بینایی  تشخیص می دهد. و گرمای مادون قرمز نامرئی ساطع شده توسط  موجودات را در محیط  پیرامون سردتر ثبت می کنند.

طرز کار این مسافت یاب همانند استفاده کردن از یک دوربین شکاری می باشد. یعنی ابتدا هدف را از درون لنز دوربین  رویت مینمائیم وقتی که تصویر واضح گردید دکمه مربوط به اندازه گیری را یکبار فشار میدهیم تا بروی چشمی نشانگری ظاهر گردد،

این نوع دوربین ها به خاطر سریع بودن در فوکوس تصاویر به عکاسان حرفه ای این امکان را میدهند که سوژه عکاسی رو خیلی سریع پیدا کنند.

تعمیر انواع دوربینRangefinderCamera نیاز به کاشناسان مجرب دارد که در مجوعه دیجی برد تعمیرات انواع دوربین های فاصله یاب لیزری و پیشرفته طبق آخرین تکنولوژی روز دنیا به صورت کاملا حرفه ای تحت نظر کارشناسان با تجربه آماده خدمت رسانی می باشد.

کاربرد دوربین فاصله یاب:

عمده کاربرد این نوع دوربین ها در سلاح های نظامی و پهباد ها و هلیکوپتر ها می باشد. همچنین برای مسابقات ورزشی نظیر تماشای  مسابقات گلف – رالی و اسب دوانی و…. به کار میروند.

این نوع دوربین ها حتی مناسب عکاسان پرتره می باشند.

ویژگی های بارز دوربین فاصله یاب  وزن کم و توان مصرفی پایین می باشد. منبع تغذیه این فاصله یاب باتری قابل شارژ میباشد

 

مشکلات معمول دوربین های فاصله یاب

دوربین روشن نمی شود

فاصله را اشتباه نشان می دهد

دوربین فوکوس نمی شود

بلافاصله بعد از روشن شدن ارور می دهد

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *