تعمیر دوربین بین خطوط ولوو volvo

تعمیر دوربین بین خطوط ولوو volvo

تعمیر دوربین بین خطوط ولوو VOLVO – تعمیر تخصصی برد الکترونیکی دوربین بین خطوط VOLVO XC60

فناوری دوربین بین خطوط

این فناوری هوشمند موقعیت وسیله نقلیه را در مسیر رانندگی کنترل می نماید این تکنولوژی پیشرفته به منظور افزایش ایمنی در خودرو های امروزی تعبیه می گردد.

در صورت انحراف از مسیر ، هشدارهای لازم به صورت لرزش فرمان ، روشن شدن چراغ یا صدای آژیر هشدار به راننده اطلاع رسانی می شود.

در صورت بروز مشکلاتی نظیر خرابی چراغ راهنما اگر راننده بخواهد از یک لاین سرعت به لاین دیگر تغییر مسیر بدهد تکنولوژی دوربین بین خطوط ایمنی لازم را برای سرنشین و راننده فراهم می نماید.

نحوه عملکرد دوربین بین خطوط در خودرو

فناوری هوشمند Lane assist  ، به لیزر ، دوربین خارج از خطوط و حسگر های مادون قرمز بسیار متکی می باشد. دوربین معمولا در جلو و آینه دید در عقب نصب می گردد در برخی از خودرو ها در عقب وسیله نقلیه تعبیه می گردد.

دوربین خطوط جاده را به صورت داده های بصری پردازش تا کامپیوتر خودرو ECU بتواند اطلاعات را دریافت کند و سپس ECU داده ها را به محرک ها ارسال می نماید تا راننده را در صورت خروج از مسیر آگاهی دهند.

 

چگونه خودرو را عیب یابی کنیم

 

 ولوو VOLVO XC60

 xc60 با  ایمنی بالا و طراحی کابین راحت SUV ، یک وسیله نقلیه مناسب برای خانواده می باشد . این خودرو لوکس مجهز به شش سیلندر و یک موتور به گنجایش ۲-۳ لیتر که ضامن قدرت و انعطاف بالا طراحی XC60 است.

xc 60 فدرتی معادل ۲۴۰ اسب بخار دارد که مجهز به گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته می باشد .از ویزگی های ایمنی این نسل از ولوو دو کیسه هوا تعبیه شده در جلو خودرو و سیستم ترمز اضطراری خودکار می توان اشاره کرد.

ویژگی استاندارد خودرو ولوو xc60 ، صفحه نمایشگر ۷ اینچ ، تنظیم دینامیکی شاسی خودرو، چراغ های روشنایی در روز ، آینه داخلی و خارجی خودکار ، رینگ های آلیاژی ۱۸ تا ۲۰ اینچ و… است

دوربین xc60

XC60 مجهز به فناوری عملکرد نما ۳۶۰ درجه در هنگام پارک وسیله نقلیه است که نمای کلی از چهار طرف جلو ، عقب و پهلو راست و چپ xC60 را در صفحه نمایشگر مرکزی خودرو را به نمایش می گذارد که با کمک این فناوری می توان نمای دوربین را به طور جداگانه فعال نمود.

تکنولوژی Lane-assistance در خودرو ولوو VOLVO XC60

این تکنولوژی تعبیه شده در XC60 ، در صورتی که خودرو از مسیر خود در محدوده سرعت ۶۵ تا ۲۰۰کیلومتر در ساعت منحرف گشت با لرزش فرمان هشدار های لازم را به راننده ابلاغ می کند .

در جاده های باریک عملکرد Lane-assistance  غیر فعال می گردد اما در جاده های عریض دوباره فعال می شود. در برخی مواقع این فناوری اجازه می دهد که وسیله نقلیه بدون هیچ هشداری تغییر مسیر دهد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *