تعمیر دستگاه هموسیلر Tube sealing

تعمیر دستگاه هموسیلر Tube sealing

تعمیر دستگاه هموسیلر Tube sealing – تعمیر تخصصی تجهیزات پزشکی در Digi-board زیر نظر کارشناسان مجرب صورت می گیرد.

معرفی دستگاه هموسیلر Tube sealing

دستگاه tube sealing یا آب بند لوله در خط تولید جهت درزگیری لوله های پلاستیکی حاوی محصولات مختلف نظیر : مواد غذایی ، لوازم آرایش ، چسب ها و کرم های دارویی و … به کار می رود.

سیلر شلنگ کیسه خون جهت آب بندی لوله پیلوت کیسه خون توسط سیستم آب بندی فرکانس رادیویی انجام می شود. سیلر شلنگ  کیسه خون بدون ایجاد همولیز و نشت خون  مهر و موم می کند.

آب بندی یا sealing  لوله های پلاستیکی به روش های مختلفی نظیر : هوای گرم ،  ،   Hot Jaw اولتراسونیک انجام می شود . روش ultrasonic برای آب بندی از فناوری ارتعاش با فرکانس بالا جهت گرم کردن مواد لوله پلاستیکی در ناحیه آب بندی استفاده می گردد.

مقایسه آب بندی  روش ultrasonic با روش حرارتی

در روش آب بندی اولتراسونیک ultrasonic  سندان یا ابزار جوش انرژی مافوق صوت را روی نقطه ای که سیلینگ باید  انجام  شود متمرکز می کند و گرمای اصطحکاک تولید می کند. مدت زمان آب بندی بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلی ثانیه است .

برخلاف آب بندی به روش حرارتی در تکنولوژی اولتراسونیک گرما فقط در ناحیه جوش داده شده تولید می گردد و از اتلاف انرژی گرما جلوگیری می شود . همچنین ناحیه جوشکاری با آب بندی شده  در فناوری ultrasonic بسیار مقاوم نسبت به روش حرارتی می باشد.

معرفی دستگاه هموسیلر مدل SEAL matic M

SEAL matic سری M ساخت شرکت Lmb جهت آب بندی و جوش شلنگ خون طراحی شده است . این دستگاه مجهز به دستگیره SEALING ، نشانگر بصزی ، گیره tube و قابلیت تنظیم پا و آب بندی شلنگ به قطر ۲.۵ تا ۶ میلی متر را دارند.

خصوصیات ممتاز دستگاه هموسیلر SEAL matic M

خصوصیات بارز این دستگاه طراحی فشرده ، سبک ، ظریف ، کاربردی ، ارگونومیک ergonomic محکم می باشد. امپدانس impedance SEAL matic M برای راندمان بالا ، مصرف برق پایین ، کاهش زمان آب بندی تنظیم شده است.

تکنولوژی پیشرفته و هوشمند آب بندی ، این دستگاه را  برای  جوش هر نوع شلنگ خون بدون هیچ فضای اتلافی مناسب نموده است.

شرکت Lmb تولید کننده دستگاه هموسیلر

شرکت Lmb در سال ۱۹۸۲ برای اولین بار در سال ۱۹۸۲ در آلمان تاسیس شد و به سرعت در کشور های اتریش و فرانسه گسترش یافت.Lmb بیش از ۳۵ سال بالاترین کیفیت را در توسعه ، ساخت و راه حل مناسب از اهدا تا پردازش خون در مراکز بانک خون ایفا می کند.

در ابتدا شرکت Lmb محصولات مرتبط با تعیین گروه خونی فعالیت می کرد  که با گذشت زمان و نیاز مشتریان راه حل های هوشمند و نوآورانه در زمینه اهدا و پردازش قطعات ارائه نمود.افتخارات شرکت تحقیقاتی و پژوهشی Lmb ،

دریافت گواهینامه ISO 9001 ، ISO13485 در سال ۲۰۰۶ از افتخارات این شرکت پژوهشی و تحقیقاتی است.

 

 

 

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *