تعمیر دستگاه مونتاژ و چسب زنی اتوماتیک

تعمیر دستگاه مونتاژ و چسب زنی اتوماتیک

تعمیر دستگاه مونتاژ و چسب زنی اتوماتیک – تعمیر تخصصی انواع دستگاه مونتاژ با توزیع یکنواخت

معرفی دستگاه مونتاژ و چسب زنی اتوماتیک

دستگاه مونتاژ اتوماتیک در کارخانه های صنعتی نظیر : کلید های تلفن همراه ، کنترل از راه دور ، سر نوری مغناطیسی و … به کار می رود .

فرایند چسباندن با بهره گیری از تکنولوژی غلتک کنترلر با دقت بسیار بالا صورت می پذیرد برای انجام این عملیات فیزیکی از یک مایعی مخصوص با غلظت یا ویسکوزیته بالا نظیر چسب فوری، الکترولیت ، جوهر و… به صورت نقطه ای و ثابت مورد استفاده قرار می گیرد.

بررسی اجمالی دستگاه چسب زنی اتوماتیک برند Tensun TP-60

دستگاه روتور ساخت شرکت تولیدی Tensun در مدل های مختلفی به بازار عرضه می شود حال قصد داریم مدل TP-60 از این کارخانه صنعتی را مورد بررسی قرار دهیم . این وسیله مجهز به برد الکترونیکی پیشرفته  با ظاهر منحصر و زیبای در گستره فرکانس ۵۰ تا ۶۰ هرتز  و ولتاژ ۲۲۰ ولت برق AC  عمل می کند.

Tensun TP-60 تنها ۳.۴ کیلوگرم وزن دارد که مجهز به صفحه نمایشگر LED جهت نمایش واضح پارامتر های اندازه گیری می باشد . این تجهیز صنعتی بدون نیاز به فشار هوا به صورت دستی عمل می کند که یکی از قابلیت های بالای آن می باشد .

اپراتور TP-60  می تواند درگاه ورودی سیگنال را به تجهیزات اتوماسیون مورد نظر به طور مستقیم اتصال دهد البته سیگنال ورودی و خروجی دستگاه می تواند به صورت تماسی یا بدون تماس کنترل شود و مجهز به یک کلید اتوماتیک جهت مونتاژ آسان و بدون دردسر  می باشد.

سرعت توزیع یکنواخت یا چرخش TP-60  به صورت صفر تا ۲۰۰ بار در دقیقه می باشد همچنین ضریب دقت موقعیت یابی ۰.۰۰۵ درصد می باشد که این ضریب خطا یک عملکرد بی نقصی از این مدل را نشان می دهد و اپراتور می تواند فاصله بین هر مونتاژ را بین ۰ تا ۹.۹۹ ثانیه را تنظیم نماید .

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *