تعمیر دستگاه لاغری کویتیشن

تعمیر دستگاه لاغری کویتیشن

تعمیر دستگاه لاغری کویتیشن.تعمیر تخصصی دستگاه های زیبایی ( دستگاه آر اف ،مزوتراپی )، تعمیر دستگاه های پزشکی تعمیر تجهیزات پزشکی

دستگاه لاغری

دستگاه  لاغری از روش های جدید لاغری برای افرادی است این افراد در بیشتر مواقع  از چاقی شکم یا چربی ران و غیره رنج می برند. امروزه دستگاه لاغری زیادی برای لاغری وجود دارد که در اینجا به برخی از  انواع دستگاه لاغری از جمله دستگاه لاغری کویتیشن ، آر اف ،  اندرمولوژی، مزوتراپی  اشاره می کنیم.

انواع دستگاه لاغری

لاغری موضعی با دستگاه که به منظور کاهش چربی در نقاط خاصی از بدن استفاده می‌شوند. با عناوین متفاوتی این روزها در کلینیک‌ها لاغری، مجموعه‌های ورزشی و حتی مراکز غیرمجاز مشاهده می‌شوند؛ این  دستگاه لاغری عبارتند از : دستگاه کویتیشن-دستگاه آر اف-دستگاه مزوتراپی-دستگاه اندرمولوژی

 دستگاه لاغری کویتیشن

دستگاه‌ کویتیشن یکی از دستگاههای لاغری است  که وارد کنندگان و سازندگان آن‌ها ادعا می‌کنند، این دستگاه‌ها بدون هیچ درد، عمل جراحی و یا حتی عارضه‌ای باعث لاغری در بدن فرد می‌شوند.

دستگاه لاغری آر اف

دستگاه  آر اف باعث گرم شدن سلول های چربی در لایه های چربی می شود. که این کار باعث می شود بافت همبند شکسته، و گرمای حاصل از آر اف باعث آزاد سازی اسیدهای چرب که به عنوان یک فیلتر برای بدن عمل می کند و انتقال آنها به سیستم لنفاوی می شود  هنگامی که اسیدهای چرب از بافت چربی ها آزاد می شوند، آنها کوچک می شوند و بدن لاغرتر دیده می شود.

دستگاه لاغری مزوتراپی

مزوتراپی یک نوع درمان برای سلولیت است که هدف آن حذف  چربی اضافه است.مزوتراپی شامل تزریق یک محلول مخصوص مایع زیر پوست برای تجزیه سلول های چربی است.

دستگاه لاغری اندرمولوژی

یکی دیگر از دستگاه های لاغری است که برای رفع سلولیت و شکل دادن بدن  از این روش استفاده می شود که یکپارچگی پوست را مختل نمی کند. دستگاه لاغری اندرمولوژی  بافت هم بند پوست را بازسازی می کند، گردش خون و را تحریک می کند و همین امر باعث می شود حذف سموم  از بدن راحت شود. با فعال کردن فرایند طبیعی بدن برای سوختن چربی اضافی، حجم اندومولوژیک سفت تر می شود و این وضعیت منجر به پوستی صاف و لاغری می شود.

عوارض احتمالی دستگاه های لاغری

چون بخشهایی از دستگاه با ایجاد حرارت بالا در عمق پوست کار می کنند، احتمال کمی برای سوختگی خفیف سطحی با تاول های کوچک وجود داشته که به مرور بهبود خواهند یافت.

از مشکلات عمده دستگاه لاغری کویتیشن

  • دستگاه روشن نمی شود

  • دستگاه ارور میدهد

  • پمپ دستگاه عمل نمی کند

  • یکی از شیر برقی های دستگاه مشکل دارد

  • تاچ دستگاه مشکل دارد

  • پراب دستگاه دیگر لرزش ندارد

  • صدای پراب عوض شده

  • و…

تعمیر دستگاه لاغری کویتیشن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *