تعمیر دستگاه فیزیوتراپی Physiotherapy

تعمیر دستگاه فیزیوتراپی Physiotherapy

تعمیر دستگاه فیزیوتراپی Physiotherapy- تعمیر تخصصی برد الکترونیکی دستگاه فیزیوتراپی تجهیزات پزشکی

دستگاه فیزیوتراپی Physiotherapy

هدف از ابداع این دستگاه ارائه خدمات درمانی و ماساژ عضله بیماران ناشی از سکته، درمان سندروم و.. می باشد .اغلب دستگاه فیزیوتراپی مجهز به یک پانل Panel کنترل چند منظوره هوشمند که توسط واحد نمایشگر تکنسین کنترل می شود.

تکنسین با گذراندن دوره های آموزشی ، نحوه استفاده از دستگاه را یاد می گیرد و تمام پارامترها توسط کاربر تنظیم می گردد.

عمق نفوذ دستگاه به بدن بیمار با استفاده از پد های ژل قابل تعویض با ضخامت های مختلف تعریف می شود در برخی موارد انرژی پالس بین ۱ تا ۸ هرتز متغیر می باشد.

امواج ضربه ای دستگاه با بهره گیری از تکنولوژی ، پیزو الکتریک piezoelectric ، قابلیت درمان دقیق ناحیه آسیب دیده را دارند. یکی از ویژگی های امواج شوک پیزوالکتریک ، توزیع یکنواخت در نقطه مورد نظر و حداکثر کارایی در ناحیه مورد درمان می باشد

انرژی امواج ضربه ای با بهره گیری از توسط بیش از صد کریستال piezoceramic بر روی یک اپلیکاتور تولید می شود این کریستال ها با ساختار هندسی خاص در یک راستا قرار می گیرند.

معرفی دستگاه فیزیوتراپی Piezo wave

این مدل دستگاه یک تجهیز پزشکی و درمانی در موارد ارتوپد با بهره گیری از تکنولوژی  TPST (درمان امواج ضربه ای) عمل می کند بنابراین دامنه گسترده ای از امواج را ارائه می کند.

عمق نفوذ به ناحیه درمان قابل تنظیم می باشد و با بکارگیری ۸ پد ژل مختلف با زاویه دیافراگم ۹۴ درجه ، واکنش درد در سطح پوست بیمار را کاهش می دهند.

در این دستگاه درمان با ارسال پالس های ضربه ای ، در سراسر بافت محل درمان سرعت بهبود و ارتقای روند بازسازی کمک می نمایند . طبق آخرین تحقیقات بالینی ۹۱ درصد بیماران، دردهای مزمن خود را در طول درمان  توسط این دستگاه به حداقل رساندند.

 

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *