تعمیر دستگاه حفاری

تعمیر دستگاه حفاری

تعمیر دستگاه حفاری – تعمیر تخصصی دستگاه حفاری اطلس Atlas مدل copco در کلینیک Digi-board

شرح  مختصری از دستگاه حفاری

در پروژه های عمرانی سوراخ های حفاری به کمک ماشین حفاری صورت می پذیرد . ماشین های حفاری مجهز به مته  در ابعاد و اندازه های مختلف می باشد.

ماشین حفاری  تونل برای حفاری سطوح زمین که حاوی سنگ های سخت و سایر مواد هستند استفاده می شود تا فرایند استخراج و ساخت تونل را تسهیل نمایند. اما ماشین حفاری هیدرولیک برای کار های ساختمانی به کار می روند.

 

دستگاه حفاری اطلس Atlas مدل Roc F9

ماشین حفاری اطلس Roc F9 در کلاس خود بسیار قدرتمند می باشد که برای استخراج معادن و ساخت و ساز به کار می رود .

Roc F9  مجهز به مته سنگی ۲۵ کیلو وات و مته فولادی T51 برای نفوذ سریع و شست و شوی کامل با موتور دیزل و مصرف سوخت کارآمد طراحی شده است.

از خصوصیات بارز Roc F9 استحکام بالا ، عملیات بهره وری بالا ، سازگاری  با محیط زیست می باشد همچنین دسترسی عمودی و افقی بازو مکانیکی این ماشین باعث می شود سوراخ های بیشتری در هر راه اندازی حفاری ایجاد و ترمیم می نماید.

ماشین حفاری F9 مجهز به مته های فولادی دوبل می باشد بنابراین سوراخ های صاف تری را ایجاد می کند و هزینه های حفاری را کاهش می دهد.

کابین ارگونومی جدید به اپراتور دید همه جانبه و دسترسی آسانی می دهد . یک وینچ هیدرولیک برای ایمن نگه داشتن دکل حفاری در شیب ها وجود دارد که در مواقع سخت مورد استفاده قرار می گیرد.

مته های سنگی سری COP  CR  مجهز به موتور های چرخشی هیدرولیک می باشد که گشتاور خروجی را افزایش می دهد .

معرفی شرکت اطلس Atlas

شرکت اطلس Atlas Copco در ایالت متحده آمریکا فروش و خدمات کمپرسور های صنعتی گاز و هوا ، قطعات کمپرسور و پمپ های خلا را انجام می دهد . همچنین در زمینه ابزار ساخت و ساز و تولید ماشین های حفاری ، کمپرسور های متحرک و… فعالیت می کند.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *