تعمیر تراز لیزری شفت و کوپلینگ SKF

 تعمیر تراز لیزری شفت و کوپلینگ SKF

تعمیر تراز لیزری شفت و کوپلینگ SKF و تمامی تجهیزات مربوط به تراز لیزری و سیستم های حساس و دقیق اندازه گیری  در کلینیک تخصصی تعمیرات الکترونیک دیجی برد

تراز شفت لیزری

Misalignment یا ناهم راستایی بین دو ماشین مجاور بعد از آنبالانسی دومین عیب رایج و علت ایجاد ارتعاش غیر مجاز در ماشین آلات است.

هدف از هم محوری شفت ها هم راستا نمودن خطوط موازی انها با یکدیگر در زمان چرخش است این امر به موجب حداقل رساندن  کجی در کوپلینگ و خمش نامطلوب شفت ها خواهد شد.

الایمنت لیزری به عنوان یک آپشن بر روی آنالایزر ارتعاشات قابل ارایه می باشد و همچنین  می‌توان یک دستگاه صرفا به عنوان شفت الایمنت لیزری خریداری شود.

شرکت SKF

شرکت SKF به عنوان یک گروه صنعتی بین المللی و پیشگام در زمینه تولید بلبرینگ , تقریبا در ۱۳۰ کشور دنیا فعال می باشد. این شرکت در سال ۱۹۰۷ و بدنبال اختراع بلبرینگ های خود تنظیم توسط شخصی به نام اسون وینگ کوئیست ، تاسیس شد و تنها پس از گذشت چند سال شروع به توسعه در سراسر جهان نمود .

امروزه این شرکت دارای حدودا ۴۵.۰۰۰ نفر کارمند و در حدود ۸۰ نوع ابزار آلات تولیدی بوده که در سرتاسر جهان گسترده می باشد .علاوه بر آن، دارای شبکه فروش بین المللی بوده که خود شامل تعداد زیادی ا ز شرکتهای فروش و در حدود ۷.۰۰۰ توزیع کننده و خرده فروش می باشد . دفتر مشاورین فنی , دسترسی فراوان به محصولات SKF را پشتیبانی می نماید .کلید موفقیت این شرکت ، تاکید مداوم بر حفظ کیفیت بالای محصولات و ارائه خدمات می باشد .سرمایه گذاریهای مداوم تحقیقاتی که منجر به نوآوریهای فراوانی گشته است ،نیز به نوبه خود نقش مهمی را ایفا کرده است.

فعالیت گروه SKF در زمینه تولید بلبرینگ ،آب بند، فولاد مخصوص و طیف وسیعی از دیگر اجزای صنعتی می باشد .تجربه های بدست آمده در زمینه های گوناگون بیانگر دانش و تخصص شرکت SKF به منظور تامین پیشرفته ترین محصولات مهندسی و ارائه خدمات موثر به مشتریان می باشد.

گروه SKF نخستین تولید کننده اصلی بلبرینگ در جهان بوده که به دلیل رعایت سیستمهای مدیریت محیطی دارای گواهینامه استاندارد ISO 14001 می باشد .این گواهینامه جامع ترین نوع آن محسوب شده و بیش از ۶۰ نوع از ابزار آلات تولیدی را در برمیگیرد .
بخش تحقیقات و مهندسی شرکت SKF دقیقا ً خارج از شهر Utrecht در کشور هلند واقع شده است در منطقه ا ی به وسعت ۱۷.۰۰۰ متر, در حدود ۱۵۰ نفر از دانشمندان , مهندسین و پرسنل بخش پشتیبانی، مشغول فعالیت بر روی ارتقاء بیشتر کارایی بلبرینگ می باشند .آنها تکنولوژی هایی را توسعه می دهند که هدف آن دسترسی به مواد و کالا های بهتر، طرحهای مناسب تر روانسازها و آب بندهای با کیفیت تر وعلاوه بر آ ن درک بهتر عملکرد بلبرینگ می باشد .
شرکت SKF تولید کننده بلبرینگ ها (ball bearing) ، رولبرینگ (roller bearing) و برینگ های ساده (plain bearing) می باشد .قطر کوچکترین آنها تنها چند میلیمتر و بزرگترین آنها چند متر می باشد .علاوه بر ا ین، شرکت SKF تولید کننده برینگ و آب بندهایی است که از ورود آلودگی و نشت روانساز جلوگیری می نمایند .
شرکتهای CR و RFT S.P.A که جزء شرکتهای تابعه SKF می باشند از بزرگترین تولید کنندگان آب بند در جهان هستند. شرکت SKF در کارخانه های سراسر دنیا ، مفهوم شبکه را گسترش داده است . این امر علاوه بر تاثیر بر روی کارهای درحال اجرا و اجناس تکمیل شده آماده فروش، زمان اصلی برای تولید مواد خام و تبدیل آنها به محصول نهایی را کاهش می دهد.

مشکلات عمده ی دستگاه تراز شفت لیزری SKF

  • دستگاه کنترل یا یکی از بخش های A یا B خاموش کامل است

  • دستگاه به یکی از تراز ها به صورت بی سیم  متصل نمی‌شود

  • دستگاه پرتوی لیزر را ساطع نمی‌کند

  • دستگاه ارور می دهد

  • و…

تعمیر تراز شفت لیزری SKF تنها یکی از نمونه های تعمیر شده در کلینیک تخصصی تعمیرات الکترونیک دیجی برد است. متخصصین ما آماده ی دریافت ، عیب‌یابی و تعمیر تمامی قطعات الکترونیکی صنعتی شما هستند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *