تعمیر تخصصی هود های پیشرفته

تعمیر تخصصی هود های پیشرفته

تعمیر تخصصی هود های پیشرفته –  تعمیر برد الکترونیکی انواع هود های صنعتی و خانگی در کلینیک تخصصی Digi-board

هود آشپزخانه

پخت و پز بدون تهویه مناسب بسیار برای سلامت افراد و کیفیت هوای خانه تاثیر منفی می گذارد بنابراین استفاده از هود به عنوان یک هواکش در هر آشپزخانه ای ضروری می باشد .

قطعات اصلی یک هود آشپزخانه شامل : sump ، فیلتر filter ، فن ، کانال و Damper دمپر می باشد.

sump ناحیه معکوس در امتداد لبه ،بخار ها را تا زمانی که فن آن را تخلیه می کند جمع می کند . فیلتر چربی را قبل از رسیدن به فن جذب می کند که معمولا فیلتر های توری فلزی یا زغالی هستند.فن یا Blower هوا را به داخل کانال منتقل می کند و در داخل هود قرار می گیرد .

 

هود هوشمند Smart Hood

یکی از وسایل ضروری در هر آشپزخانه هود می باشد . هود های آشپزخانه هوشمند امروزی به کمک حسگر ها در صورت شناسایی آلاینده ها فن ها را به طور خودکار فعال می کنند.

پخت و پز، بیشترین آلاینده هوای داخل خانه نسبت به هر نوع فعالیت روزمره را به همراه دارد که به لطف هود های هوشمند این نوع آلودگی به صورت چشمگیری کاهش می یابد.

مجموعه حسگر های تعبیه شده هود های هوشمند برای تشخیص آلاینده های رایج نظیر : دی اکسید کربن ، دی اکسید نیتروژن ، ذرات معلق و… می باشد. حسگر حرارتی در این نوع هود قابلیت تشخیص میزان حرارت شعله گاز را دارد که  به طور خودکار فن هود را روشن می نماید.

Smart Hood قابلیت سازگاری با دستگاه های هوشمند نظیر : موبایل ، تبلت و… را دارند تنها کافیست یک نرم افزار برنامه آشپزی متناسب با موبایل یا تبلت خود نصب کنید تا در مورد هر آنچه که آشپزی می کنید به شما بازخورد بدهد.

برخی از هود های پیشرفته امروزی مجهز به مکانیزم روشن و خاموش کردن خودکار هستند و با تایمر خود قابلیت تنظیم مجدد دارند این توانایی نگرانی کاربر جهت عملکرد هود را کاهش می دهد.

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *