تعمیر تجهیزات هواشناسی

تعمیر تجهیزات هواشناسی

تعمیر تجهیزات هواشناسی- تعمیر تخصصی برد الکترونیکی تجهیزات ایستگاه های هواشناسی در دیجی برد

تاریخچه شرکت LAMBRECHT meteo

این شرکت در سال ۲۰۱۵ توسط ویلیهام  لامبرشت  که در ابتدا یک گارگاه مکانیکی بود تاسیس و راه اندازی شد.که بسیار در حوزه هواشناسی وتجهیزات اندازه گیری  مربوط به این علم  تاکنون فعال بوده است.

مجموعه فنی مهندسی دیجی برد تعمیر تجهیزات هواشناسی را تحت نظر کارشناسان مجرب با هزینه مقرون به صرفه آماده خدمت رسانی می باشد

سنسور استاتیکی تجهیز هواشناسی:

سنسور استاتیکی(ساکن) پیش بینی هوا در ماژول آب وهوا پارامترهای محیط را با دقت بالا اندازه گیری می نماید.طراحی وساختار منحصر به فرد این سنسور ها با بهینه کردن فضا بسیار در سیستم هواشناسی به کار می رود.این سنسور هوشمند سرعت باد تا محدوده ۸۵ متر بر ثانیه را اندازه گیری می نماید.

این تجهیزات هواشناسی پارامتر هایی نظیر : دمای هوا ، رطوبت نسبی و فشار هوا  را اندازه می گیرد که نقش به سزایی در علم هواشناسی با توجه تکنولوژی روز ،دفاتر محیط زیست، تاسیسات شیمیایی ، نیروگاهای فاضلاب و محل دفن زباله و… دارند.

ابن نوع تجهیزات هواشناسی با وزنی در حدود ۲.۵ کیلوگرم از جنس آلومینیوم آنودایز قابلیت اندازه گیری مسیر باد تا زاویه ۳۶۰ درجه ، دمای هوای منفی ۴۰ تا ۷۰ درجه سانتی گراد و فشار ۶۰۰ تا ۱۱۰۰ هگزا پاسکال را دارد.

ولتاژ ورودی سنسور استاتیکی پیش بینی هوا ۲۴ ولت جریان برق DC و ماکسیمم جریان ۲.۵  آمپر می باشد.

 

مشکلات دستگاه های هواشناسی

  • دستگاه روشن نمی شود

  • یکی از سنسورها دچار مشکل شده است

  • دستگاه ارتباط خود را با دیگر بخشها از دست داده است

  • دستگاه خطای اندازه گیری دارد

  • و…

 

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *