تعمیر ای سی یو ECU تراکتور مسی فرگوسن

تعمیر ای سی یو ECU تراکتور مسی فرگوسن

تعمیر ای سی یو ECU تراکتور مسی فرگوسن در کلینیک تخصصی الکترونیک دیجی برد

مسی فرگوسن، (به انگلیسی: Massey Ferguson) شرکت صنایع سنگین آمریکایی مستقر در دولوث، جورجیا است، که در زمینه طراحی و ساخت ماشین‌آلات کشاورزی و ارائه خدمات مهندسی کشاورزی، فعالیت می‌نماید.

این شرکت در سال ۱۹۵۸ تاسیس شده است و یکی از شرکتهای تابعه آگکو می‌باشد.تراکتور ۲۸۵ از قدیمی ترین تراکتور های کمپانی “مسی فرگوسن” انگلستان می باشد. طراحی موتور این تراکتور توسط کمپانی بسیار معروف “پرکینز” انگلستان صورت گرفته است. این تراکتور را می توان در حال حاضر پر مصرف ترین تراکتور موجود در ایران دانست

تراکتور مسی فرگوسن مدل ۶۷۱۸ به عنوان بهترین تراکتور سال انتخاب شد. این محصول فرگوسن که توانایی تولید ۲۰۰ اسب‌بخار قدرت را دارد، اولین تراکتور چهارسیلندر در سراسر جهان شناخته می‌شود.

۶۷۱۸ از یک موتور ۴٫۹ لیتری برخوردار است و از فاصله محوری ۲٫۶۷ متری بهره می‌برد که این تراکتور را به یکی از کوچک‌ترین مدل‌های چهارسیلندر موجود در این بازار تبدیل می‌کند.

مدل ۶۷۱۸ تنها در ظاهر با مدل‌های پیش از خود مانند ۶۷۰۰ و ۶۶۰۰ شباهت دارد اما از لحاظ طراحی موتور، گیربکس، خروجی‌ هیدرولیک، سیستم PTO چهارسرعته و مزایای کابین، نسبت به دیگر مدل‌ها متفاوت است.

:مشخصات موتوری تراکتور مسی فرگوسن

موتور تراکتور چهار ۴ سیلندر می باشد. این موتور پرکینز سری ۴.۲۴۸  می باشد که طراحی آن به سال ۱۹۷۵ برمی گردد و با ۷۵ اسب بخار  یکی از پرکاربرد ترین  موتور های پرکینز در دنیا می بوده که البته امروزه با باز طراحی، این مدل تا حد زیادی دست خوش تغییر شده است. با این وجود همچنان در ایران از همان طراحی اولیه استفاده، تولید و روانه بازار می شود
دور موتور۲۰۰۰ / دقیقه است و سوخت خودرو دیزل میباشد

مشکلات تراکتورهای فرگوسن

  • آبخوردگی ایسیو ECU
  • کارنکردن یکی از جک های هیدرولیک
  • روشن نشدن تراکتور
  • داشتن خطا در یکی از بخش های تراکتور
  • مشکل ارتباط شبکه دو کامپیوتر
  • و…

تعمیر ای سی یو ECU تراکتور مسی فرگوسن

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *