تعمیر اینورتر موتور تویوتا TOYOTA کمری هیبرید

تعمیر اینورتر موتور تویوتا TOYOTA کمری هیبرید

تعمیر اینورتر موتور تویوتا TOYOTA کمری هیبرید. تعمیر تخصصی یونیت های الکترونیکی خودروهای هیبرید.تعمیر سیستم مدیریت باتری هیبرید تعمیر کولرهای برقی خودروهای هیبرید.

تویوتا کمری هیبرید

تویوتا کمری یک سدان ژاپنی است که نسل اول آن در سال ۱۹۸۲ میلادی معرفی شد و به دلیل محبوبیت بالایی که پیدا کرد، تولید آن تا به امروز و در نسل‌های جدید ادامه دارد و جدیدترین مدل آن در سال ۲۰۱۷ معرفی شد که به دلیل طراحی بسیار جذاب و خیره کننده مورد توجه قرار گرفت. اما کمری در مدل قبلی در بازار ایران و تنها به صورت دست دوم در دسترس است و نسل جدید آن در بازار ایران عرضه نشده است.

تویوتا کمری که در ایران حضور دارد در سال ۲۰۱۱ با کد اتاق XV50 معرفی شد و در سال ۲۰۱۵ یک فیس لیفت را دریافت کرد و با تغییرات بسیاری همراه شد. این تغییرات در چراغ‌های جلو و عقب، سپرهای جلو و عقب، جلو پنجره و حالت کلی بدنه اعمال شدند و همین اتفاق موجب شد تا کمری به یک خودرو جذاب تبدیل شود در حالی که پیش از آن بیشتر مناسب خانواده‌ها و افراد مسن به نظر می‌رسید.

مهندسین تویوتا این تغییرات را در کابین کمری هم اعمال کرده‌اند و طراحی کابین این سدان هم به شکل قابل توجهی بهبود پیدا کرده است. اما با وجود این تغییرات، کمری همچنان در این بخش از رقبای کره‌ای خود کمی عقب است. متریال به کار رفته در کابین از جنس چرم و پلاستیک است و کیفیت بالایی دارد و در این مورد شک نداشته باشید که کمری در دراز مدت کیفیت خود را حفظ می‌کند و با وجود سادگی که در طراحی کابین وجود دارد، شما را راضی نگه خواهد داشت.

تویوتا کمری هیبرید از نظر آپشن‌ها و تجهیزات رفاهی و ایمنی هم عملکرد مطلوبی دارد و از جمله مهم‌ترین آپشن‌های در نظر گرفته شده برای آن می‌توانیم به  سیستم‌های ترمز ABS, EBD, BAS, VSC, TRC, و VDIM، سیستم ورود و استارت بدون کلید، کروز کنترل، ۱۰ کیسه هوا، آینه وسط الکتروکرومیک، نمایشگر ۶.۱ اینچی به صورت استاندارد و یا ۷ اینچی به صورت سفارشی به همراه ۶ بلندگو و قابلیت پخش DVD/MP3/USB/AUX/FM/AM و چراغ‌های جلو اتوماتیک اشاره کنیم.

تویوتا کمری هیبرید از یک مجموعه قوای محرکه هیبریدی بهره می‌برد که از یک موتور ۲.۵ لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی تشکیل شده است. این مجموعه توانایی تولید ۲۰۳ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور را دارد و با استفاده از یک جعبه دنده اتوماتیک eCVT قدرت را به چرخ‌ها انتقال می‌دهد. به این ترتیب تویوتا کمری هیبرید قادر است در مدت زمان ۷.۶ ثانیه پس از حرکت از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند.

 

مشکلات معمول اینورتر تویوتا کمری هیبرید:

  • ارور در سیستم HPCU

  • خطا در سیستم شارژینگ پمپ اینورتر

  • خطا در جریان دهی به موتور

  • خطا در جریان کشی از باتری ها

  • خطای اتصال کوتاه

  • مشکل در روشن نشدن خودرو

  • خطا در سیستم درایو موتور

  • مشکل در شارژ باتری ها

  • مشکل در زمان سویچ کردن از روی برق به بنزین و بلعکس

تعمیر اینورتر موتور تویوتا TOYOTA کمری هیبرید

شماره فنی اینورتر تویوتا کمری:g920033171

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *