تعمیر اعلان حریق Hephais SD3

تعمیر اعلان حریق Hephais SD3

تعمیر اعلان حریق Hephais SD3 تعمیر پنل انواع و اقسام پنل های اعلان حریق و اطفاع حریق ، … الکتریکی دیگر در دفتر فنی مهندسی دیجی برد.

تا کنون چندین مدل از این پنل در این مرکز تعمیر شده که یک مورد آن مربوط به سیستم اعلان برج میلاد تهران بوده است.

پنل کنترل اعلان حریق:

پنل کنترل  (FACP) ، واحد کنترل (FACU) یا پنل اعلام حریق  بخش کنترل کننده تمام سیستم اعلام حریق است. این پنل یکپارچگی عملیاتی دستگاههایی که برای شناسایی و گزارش آتش سوزی طراحی شده اند را کنترل می کند و اطلاعات لازم و تجهیزات موردنیاز برای آماده سازی را به مرکز آتش نشانی بر اساس توالی از پیش تعیین شده ، انجام می دهد. این پنل همچنین ممکن است انرژی الکتریکی را برای کار با هر دستگاه آغازین مرتبط ، دستگاه اطلاع رسانی ، کنترل ، فرستنده یا رله تأمین کند. چهار نوع اساسی از پنل ها وجود دارد: پنل های رمزگذاری شده ، پنل های معمولی ، پنل های قابل آدرس دهی و سیستم های مالتی پلکس.

پنل اعلان حریق Hephais 1600:

HEPHAIS 1600 NE یک تجهیزات کنترل و نشانگر (CIE) با محلی سازی آدرس و منطقه با استفاده از فناوری مبتنی بر ریزپردازنده است. برای مطابقت با الزامات استاندارد EN54-2 و EN54-4 طراحی شده است. HEPHAIS 1600 NE یک صفحه با آدرس تعاملی است و می تواند تا ۴۰۰ دستگاه را در ۲ حلقه تشخیص یا ۱۲۸ آدرس را در ۴ خط مدیریت کند. این پنل از یک صفحه پردازنده پایه و صفحه جلوی کنترل ساخته شده است. تابلوی جلو از راه دور اختیاری ، تابلوهای ماژول رله و تقسیم خط صدا نیز موجود است. HEPHAIS 1600 NE با ویژگی های جدید خود یک راه حل انعطاف پذیر برای همه سیستم های تشخیص حریق (FDS) فراهم می کند. با توجه به کاربردهای گسترده و داشتن خروجی های متنوع و متعدد بسیاری از دستورات سیگنالینگ و فرمان ، HEPHAIS 1600 NE می تواند به پاسخگو نیازهای ساختمانهایی مانند هتل ها ، خانه های بازنشسته ، مدارس ، اما همچنین صنایع کوچک و تولیدی ، انبارها ، ساختمانهای اداری ، مراکز دفاتر پشتیبان باشد.

مشکلات رایج SD3

  • پنل روشن نمی شود

  • پنل برنامه نمی پذیرد

  • بخش نمایشگر برنامه نمی پذیرد

  • یکی از لوپ ها به درستی کار نمی کند

  • نمایشگر روشن نمی شود

  • پنل با نمایشگر ارتباط نمی گیرد

  • پنل اروری دارد که رفع نمی گردد

تعمیر اعلان حریق Hephais

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *