تعمیر آنالایزر زیمنس SIEMENS

تعمیر آنالایزر زیمنس SIEMENS

تعمیر آنالایزر زیمنس SIEMENS – تعمیر برد الکترونیکی analyzer برند SIEMENS- تعمیر تخصصی دستگاه کالیبراسیون calibration  آنالایزر

آنالیز عناصر

تجزیه و تحلیل عناصر یک فرایند آزمایشگاهی است که یک نمونه از مواد تشکیل دهنده از ترکیب را مورد ارزیابی قرار می دهد که می تواند به صورت کمی و کیفی باشد.

آنتوان لاووازیه  ، پدر شیمی مدرن برای اولین بار تحلیل عنصری را ابداع نمود. در آن زمان آنالیز عنصری بر اساس تعیین وزن نمونه ها قبل و بعد از جذب گاز های احتراق انجام می شد.

کاربرد دستگاه آنالایزر

دستگاه آنالایزر گازی برای ترکیب گاز های طبیعی و صنعتی جهت کنترل فرایند های صنایع متالوژی ، نفت و گاز به کار می رود.

نظارت بر عملکرد کنترل فرایند پایش اتمسفر حین عملیات حرارتی فولاد در زمینه های کاربرد با سنسور سولفید هیدروژن ، نظارت بر تخمیر کننده ها جهت تولید بیوگاز ، تصفیه آب آشامیدنی با سنسور اکسیژن پارامغناطیس بخشی از کاربرد های آنالایزر می باشد.

معرفی دستگاه آنالایزر زیمنس SIEMENS مدل ULTRAMAT 23

این آنالایزر  به صورت رومیزی طراحی و صفحه کلید آن از نوع غشایی ضد گرد و غبار و قابل شست و شو است . پارامتر سازی سریع ، پیکر بندی عملکرد های تست و کالیبراسیون دقیق از خصوصیات منحصر ULTRAMAT23 است.

ULTRAMAT به یک پمپ داخلی مجهز می باشد که با استفاده از منو تنظیمات ظرفیت پمپاژ قابل تنظیم می باشد و سنسور اکسیژن تعبیه شده در دستگاه از اصل fuel cell ( اکسیژن در لایه مرزی بین کاتد و الکترولیت تبدیل می شود) پیروی می کند.

در دستگاه آنالایزر زیمنس ، الکترون بین آند سرب و کاتد از طریق یک مقاومت جریان می یابد که منجر به تولید ولتاژ متناسب با غلظت اکسیژن در نمونه گاز مورد آزمایش می گردد.

 آنالایزر ULTRAMAT 23 ، را می توان با هوای محیط کالیبره کرد در این حالت محفظه Analayzer با هوا پاک می شود.

 

 

مشکلات دستگاه انالایزر زیمنس

  • دستگاه روشن نمی شود

  • یک یا چند متغییر درست اندازه گیری نمی شود

  • نمایشگر دستگاه مشکل دارد

  • یکی از درگاه های ارتباطی کار نمی کند

  • دستگاه فالت دارد

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *