تعمیر آمپلی فایر های حرفه ای

تعمیر آمپلی فایر های حرفه ای

تعمیر آمپلی فایر های حرفه ای– تعمبر برد آمپلی فایر پیشرفته در دیجی برد- تعمیر تخصصی تجهیزات تقویت و انتقال صدا ،تعمیر برد های صوت و موسیقی

تعریف آمپلی فایر :

آمپلی فایر یک وسیله الکترونیکی می باشدکه ولتاژ و توان سیگنال را افزایش می دهد. آمپلی فایر در واقع به عنوان  یک تقویت  کننده سیگنال در تجهیزات صوتی به کار می رود .

بیشترین کاربرد آمپلی فایر ها در ترانسیزتور های میدانی می باشد.برای انتخاب  یک آمپلی فایر با  سیگنال قوی بایدمقاومت ورودی و خروجی را در نظر گرفت.معیار اندازه گیری سیگنال ورودی یا خروچی گین Gainآمپلی فایر نامیده میشود.

در علم الکترونیک گین را با نماد A  نشان می دهند. این مقدار از تقسیم سیکنال خروجی به سیگنال ورودی محاسبه میشود.

پاور آمپلی فایر نتیجه اعمال ولتاژ و جریان به دستگاه می باشد که در اثر انتقال نیرو به بار ایجاد می شود. که براساس تئوری تبدیل برق دی سی را از منبع تغذیه دریافت نموده و به سیگنال AC ولتاژ انتفال می دهد.

ایده آل ترین نوع آمپلی فایر ها آن دسته ای اند توان ورودی  وخروجی برابری داشته باشد که از نظر علمی تاکنون چنین تقویت کننده ای ابداع نشده است چرا که مقداری از توان در طول فرایند کانورت یا تبدیل مصرف می شود.

مجموعه فنی دیجی برد با به کارگیری کارشناسان مجرب انواع آمپلی فایر های پیشرفته را با توجه به تکنولوژی روزدنیا تعمیر و عیب یابی می نماید.

 

مشکلات آمپلی فایرهای پیشرفته

  • دستگاه روشن نمی شود

  • صدای خروجی در یک یا چند کانال با مشکل مواجه شده است.

  • صدا دارای نویز شده است.

  • یکی از ارتباط های دستگاه از کار افتاده

  • فیوز دستگاه مرتب می سوزد

 

 


گردآوری شده توسط مهندس حسن مهری متخصص سئو و محتوا

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *