نمایشگر اطلاعات میتسوبیشی پاژرو

نمایشگر اطلاعات میتسوبیشی پاژرو

نمایشگر اطلاعات میتسوبیشی پاژرو- تعمیر تخصصی پانل panel نمایشگر Mitsubishi Pajero  در برخی از خودرو ها ،نمایشگر مجهز به سیستم(HUD) است

شرح مختصری از نمایشگر اطلاعات در خودرو

تصور کنید اگر قرار بود برای هر یک از عملکرد های خودرو یک دکمه تعبیه شود در این صورت فضای داشبورد بسیار شلوغ و نامرتب می شد .بدین منظور نمایشگر های مجهز به مانیتور های لمسی ابداع و طراحی شدند.

با گسترش تکنولوژی و استقبال مشتریان از سیستم هوشمند ناوبری ماهواره ای شرکت های تولید انبوه خودرو وادار به طراحی پانل نمایش اطلاعات مجهز شدند.

نمایشگر خودروهای امروزی طیف گسترده ای از سیستم های اطلاع رسانی و سرگرمی مدرن نظیر : رادیو ، اتصال بولوتوث ، دسترسی به اینترنت برای مسافران از طریق Wi-Fi ، فناوری  Screen Mirroring اتصال تلفن همراه به خودرو و ..را کنترل می نمایند.

نمایشگر اطلاعات در برخی از خودرو ها دو پلتفرم Android Auto و Apple car play را پشتیبانی می کند تا کاربر بتواند گوشی هوشمند خود را با خودرو  سازگار سازد.

معرفی خودرو Pajero Mitsubishi

pajero یک خودرو شاسی بلند دیفرانسیل عقب ، ساخت شرکت خودرو سازی میتسوبیشی مجهز به موتور ۳.۲ لیتری دیزلی TORBO طولی در جلوی بدنه و پنج صندلی در کابین است.

پاجرو قدرتی معادل ۲۸۰ اسب بخار و دور موتور ۱۸۸ نیوتن متر دارد . حداکثر سرعت این خودرو ۲۰۰ کیلومتر در ساعت است و به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر ۱۲.۲ لیتر بنزین مصرف میکند.

سیستم تعلیق این خودرو به صورت مستقل عمل می کند و هر جهار چرخ خودرو به ترمز دیسکی تجهیز شده است. همچنین فرمان آن از نوع برقی  می باشد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *