تعمیر کیلومتر شمار لیفتراک کتCAT

تعمیر کیلومتر شمار لیفتراک کتCAT

تعمیر کیلومتر شمار لیفتراک کت CAT  تعمیرات الکترونیک یونیت های الکترونیکی لیفتراک های پیشرفته برقی در کلینیک تخصصی الکترونیک دیجی برد

لیفتراک چیست؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی صنعتی، برای پیشبرد بهتر کارها و جا به جایی وسایل سنگین این نیاز را برای افراد ایجاد می کند که به دنبال ابزار و وسایلی باشند که این کار را برایشان آسانتر و بازدهی کارشان را بیشتر کند. یکی از وسایل پر کاربرد برای جا به جایی وسایل سنگین استفاده از لیفتراک است. لیفتراک وسیله ای است که دو شاخک در جلوی خود دارد و از آن برای بالا و پایین بردن وسایل و همچنین جا به جایی آن ها استفاده می شود.

این ماشین دارای یک دکل، شاخک و الحاقات است که با توجه به نوع فعالیت آن ها در انبار کردن بار، حمل ونقل و جا به جایی،طراحی و ساخته می شود. بار مجازی که هر لیفتراک می تواند جا به جا کند توسط کارخانه بر روی آن درج می شود.

کاربرد اصلی لیفتراک

استفاده از این وسیله در محل هایی که ساخت و ساز بیشتر است کاربرد ویژه ای دارد زیرا این دستگاه به راحتی می تواند مصالح و وسایل ساختمانی را بلند کرده و به هر جایی منتقل می کند. لیفتراک ها در انبار ها نیز به راحتی و در سطوح وسیع می توانند وسایل را جا به جا کنند. شاخک های این وسیله می توانند بالاتر از خود لیفتراک بالا برود و وسایل را در بالاترین سطح وسایل دیگر قرار دهند و به همین دلیل به آسانی می توانند برای بارگیری کامیون ها از این وسیله استفاده کرد.

اجزای اصلی دستگاه لیفتراک عبارتست از:

بدنه لیفتراک، اتاق راننده، محافظ سقف، دکل، تکیه گاه شاخک ها، نگهدارنده بار، شاخک ها، چرخ ها، وزنه تعادل، تجهیزات هشدار دهنده ایمنی، سیستم ترمز و سیستم هیدرولیک سیلندر.

انواع لیفتراک

لیفتراک ها در انواع و ظرفیت های بار متعددی موجود هستند. در یک انبار معمولی، بیشتر لیفتراک ها دارای ظرفیت باری بین یک تا پنج تن هستند. لیفتراک های بزرگتر ظرفیت بالا بردن بار تا وزن ۵۰ تن را هم دارند که برای کاربردهایی همچون حمل کانتینرهای سنگین استفاده می شوند.

از جمله رایج ترین انواع لیفتراک، می توان به لیفتراک دستی، لیفتراک برقی، لیفتراک دیزلی و لیفتراک دوگانه سوز اشاره کرد.

اشکالات احتمالی

  • کیلومتر شمار روشن نمی شود

  • دیاگ به کیلومتر شمار متصل نمیشود

  • یکی از درجه یا گیج ها عمل نمی کند

  • صفحه نمایش کیلومتر شمار روشن نمی شود

تعمیر کیلومتر شمار لیفتراک کت CAT

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *