تعمیر فن کولر و بخاری لکسوس Lexus

تعمیر فن کولر و بخاری لکسوس Lexus

تعمیر فن کولر و بخاری لکسوس Lexus و تعمیر تخصصی پنل کولر انواع هیوندای AZERA کیا KIA لکسوس بنز BENZ بی ام و BMW  تویوتا TOYOTA میتسوبیشی MITSUBISHI. VOLVO در دفتر فنی مهندسی دیجی برد.

کولر و بخاری چه می‌کنند؟

تهویه مطبوع اتومبیل سیستمی در داخل اتومبیل شما است و به شما امکان می دهد در زمانی که آب و هوا سرد یا گرم است، هوای داخلی خودرو را گرم یا خنک کنید و محیط خنک تری یا گرم تری را برای سرنشینان فراهم کنید. تهویه مطبوع اکنون تقریباً در تمام اتومبیل های تازه تولید شده به صورت استاندارد ارائه می شود و این ویژگی است که اکثر دارندگان خودرو انتظار آن را دارند.

شرکت لکسوس Lexus:

لکسوس بخش خودروهای لوکس شرکت خودروسازی ژاپنی تویوتا است. مارک لکسوس در بیش از ۷۰ کشور و سرتاسر جهان به بازار عرضه می شود و بیشترین فروش خودروهای برتر ژاپن را دارد. از نظر ارزش بازار در بین ۱۰ مارک بزرگ جهانی ژاپن قرار گرفته است. دفتر مرکزی لکسوس در ناگویای ژاپن قرار دارد. مراکز عملیاتی در بروکسل ، بلژیک و پلانو ، تگزاس ، ایالات متحده واقع شده است.

از سال ۲۰۰۰ ، لکسوس فروش خارج از بزرگترین بازار خود ، مخصوصا در ایالات متحده را افزایش داده است. این بخش در سال ۲۰۰۵ نمایندگی های فروش را در بازار داخلی ژاپن افتتاح کرد و به اولین مارک اتومبیل برتر ژاپنی تبدیل شد که در کشور مبدا خود راه اندازی شد. این برند از آن زمان در جنوب شرقی آسیا ، آمریکای لاتین ، اروپا و دیگر مناطق آغاز به کار کرده و خودروهای هیبریدی را در بسیاری از بازارها معرفی کرده است.

تعمیر فن کولر و بخاری لکسوسLexus

یونیت فن FAN لکسوس

این یونیت در زیر داشبورد وسط قرار گرفته و از طریق یک خط دیتا فن متصل به آن را با دورهای متغییر به حرکت در می آورد . در واقع این یونیت یک برد درایو موتور سه فاز DC می باشد که کوچک شده و به یونیت فن تبدیل شده است

مشکلات معمول یونیت فن لکسوس

  • فن روشن نمی شود

  • فن با دور ثابت می چرخد

  • فیوز آن می سوزد

 

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *