تعمیر در صندوق عقب برقی لکسوس RX 350

تعمیر در صندوق عقب برقی لکسوس RX 350

تعمیر در صندوق عقب برقی لکسوس RX 350. تعمیر صندوق عقب برقی خودروهای جگوار، بی ام و، فورد، موستانگ، لکسوس و… در دفتر تخصصی فنی و مهندسی دیجی برد

توضیحات مختصری در مورد این سری خودرو

لکسوس RX یک کراس اوور لوکس سایز متوسط است که از سال ۱۹۹۸ توسط لکسوس (یک بخش لوکس از تویوتا) به فروش می رسد. در اصل در اواخر سال ۱۹۹۷ در بازار داخلی ژاپن با نام Toyota Harrier عرضه شد ، فروش صادرات در مارس ۱۹۹۸ با نام Lexus RX آغاز شد. چهار نسل از لکسوس RX تا به امروز تولید شده است که اندازه اول آنها جمع و جور است و سه نسل اخیر به عنوان سایز متوسط طبقه بندی می شوند. در سری RX از تنظیمات چهار چرخ متحرک جلو و چهار چرخ استفاده شده است و چندین گزینه پیشرانه بنزینی از جمله موتورهای V6 و سیستم های هیبریدی ارائه شده است.

در صندوق عقب برقی

این خودرو در اکثر مدل های جدید از در صندوق برقی عقب استفاده کرده است یک یا دو جک توسط موتورهای محرک کار باز کردن در صندوق را بر عهده دارند و یک کلید معمولا بالای پلاک برای باز شدن و یک کیلد در داخل درب صندوق وقتی که باز می شود کار بسته کردن آن را انجام می دهند. یونیت این درب در کف صندوق عقب نصب می شود و معمولا به علت آبخوردگی و دیگر مسائل مشابه… دچار مشکل می شود.

 

چگونه خودرو را عیب یابی کنیم

 

مشخصات فنی این خودرو لکسوس مدل ۲۰۱۴

موتور ۶ سیلندر ۲۴ سوپاپه
حجم موتور ۳۴۵۸ سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دو دیفرانسیل
حداکثر قدرت ۲۷۰ اسب بخار در ۶۲۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور ۳۳۶ نیوتن متر در ۴۷۰۰ دور در دقیقه
جعبه دنده ۶ دنده خودکار
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۷.۷ ثانیه
حداکثر سرعت ۱۸۰ کیلومتر در ساعت

 

یونیت در صندوق عقب برقی لکسوس RX350

این خودرو بر خلاف اکثر خوردورها از یک جک برای باز کردن درب صندوق عقب استفاده می کند و یونیت کنترل آن نیز بر روی همین جک نصب شده است.

 

تعمیر در صندوق عقب برقی لکسوس RX350

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *