تعمیر تریلر یخچالی ترموکینگ کنترلر Thermo King SR3

تعمیر تریلر یخچالی ترموکینگ کنترلر Thermo King SR3

تعمیر تریلر یخچالی ترموکینگ کنترلر Thermo King SR3 تریلر یخچالی اشمیتز تانکر ماموت تریلر کمپرسی سه محور یخچال سه محور یخچال اشمیتز یخچال مایان کوگل ,.. تعمیر تمامی بخش های الکترونیکی یخچالهای صنعتی در مرکز تخصصی دیجی بُرد.

تریلر یخچالی چیست؟

یک نوع تریلر تحت کنترل دما است. به طور کلی برای حمل و نگهداری محصولات سرد و یخ زده استفاده می شود. دمای داخل این تریلر می تواند کنترل شود هرچند هوای بیرونی است. Freight Rate Central دارای تریلر یخچالی است که شما نیاز دارید، صرف نظر از اندازه بار و یا نوع بار مورد نیاز شما.

تاریخچه تریلر یخچالی:

شرکت ترموکینگ در  آمریکا با مسولیت محدود تولید کننده یونیت های سرد کننده زیر صفر و بالای صفر و کنترل دما برای کامیون های حمل و نقل مواد غذایی وانت تریلر ها کانتینر حمل مخصوص کشتی ها و واگن های قطار و همچنین سیستمهای تهویه مطبوع برای اتوبوس شاتل ها و راه آهن مسافری میباشد .

در ۱۹۳۸ ، جوزف نامیرو و فردریک جونز اختراع خود را برای دریافت اولین واحد سردخانه حمل و نقل ثبت و ، مدل ” A ” ترموکینگ متولد شد. این اختراع نقطه عطفی در دوران غذاهای منجمد، سوپرمارکت های خیلی بزرگ و رستوران صنعتی که ما امروزه می‌شناسیم شد. سیستمهای حمل و نقل یخچالدار نیز تحویل محصولات تازه در سراسر کشور را، صرف نظر از فصل امکان پذیر نمود. . با کمپرسورهای خنک کننده همراه با موتورهای سوختی و کمپرسورهای خنک کننده ساکن توسط شبکه برق غذای سرد نگهداری و از نقطه تولید به نقطه توزیع به دست مصرف کنندگان رسید.

ترموکینگ

در ۱۹۴۲ ، فردریک مک کینلی جونز اولین توسعه دهنده و تجهیز کننده واحدهای سردخانه قابل حمل برای نیروهای نظامی مستقر در جنگ جهانی دوم بود. ترموکینگ در سال ۱۹۴۰ همچنین معرف اولین نسل انتقال و انجماد گوشت خوکها بود محصولات ، بیشتر در دسترس و مقرون به صرفه برای مردم ایجاد و هزینه ی آن نسبت به کشتی هزینه کمتری بود .

شرکت ترموکینگ در سال ۱۹۷۰ ، برای تولید تجهیزات سرمایشی صنعت حمل و نقل با تلاش‌های فراوان تکامل یافت و به یک شرکت شناخته شده در سراسر جهان تبدیل گردید. و در اروپا گالوی ، ایرلند، شروع به تولید واحدهای سردخانه و فروش در سراسر اروپا، آفریقا، خاورمیانه ، استرالیا و آسیا نمود.و این توسعه جهانی تا به امروز ادامه دارد .اخیرا، ترموکینگ سیستم TriPac هیبرید پیشرفت‌هایی جهت مدیریت در تکنولوژی کنترل دمای حمل و نقل را آغاز کرده است ، که نیاز به موتور کامیون را برای تأمین گرمایش و تهویه مطبوع کابین کامیون مرتفع میسازد.

مشکلات کنترلر های یخچالی

  • خطا در بخش موتور دیزلی

  • خطا در بخش سنسورهای دمایی

  • دادن پیام LOST CONTROLLER  در بخش HMI

  • مشکل در روشن شدن یکی از شیرهای برقی

  • مشکل در یکی از عملگرها

  • بالا نیامدن برنامه کنترلر

  • و…

 

 

تعمیر تریلر یخچالی ترموکینگ کنترلر Thermo King SR3

 

2 دیدگاه در تعمیر تریلر یخچالی ترموکینگ کنترلر Thermo King SR3
  1. سلام.من ترموکینگ اس بی تری مدل اس آر دارم.ارور منفی ۶داره که ثابت مونده.چطور باید پاک کنم؟


[بالا]

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *