تعمیر برد ماشین ظرفشویی صنعتی

تعمیر برد ماشین ظرفشویی صنعتی

تعمیر برد ماشین ظرفشویی صنعتی.تعمیر تخصصی برد انواع ماشین ظرفشویی صنعتی زانوسی(Zanussi) سیلانوس(Silanos) هودتایپ در دفتر فنی مهندسی دیجی برد.

ماشین ظرفشویی صنعتی چیست؟

ماشین ظرفشویی صنعتی که مشابه ماشین‌های ظرف‌شویی خانگی عمل می کند، می‌تواند حجم ظرف بیشتری را در هر بار شست‌وشو تمیز کند .ماشین ظرفشویی علاوه بر ظرفیت بالا و سرعت بسیار زیاد در زمینه شست‌وشوی ظرف‌ها از استحکام بسیار بیشتری نسبت به ماشین‌های ظرف‌شویی خانگی برخوردار است. این مسئله باعث می‌شود تا در محیط‌های کاری مانند رستوران‌ها و نیز به عنوان تجهیزات کافی شاپ که میزان استفاده از ظرف‌شویی بسیار بالا خواهد بود از ماشین ظرفشویی صنعتی استفاده شود .این دستگاه دوام خوبی داشته و هزینه‌های نگهداری را به طور چشمگیری کاهش  می دهد.

تفاوت ماشین های ظرفشویی خانگی و صنعتی :

متریال به کار برده شده در ماشین ظرفشویی صنعتی باید خواصی را دارا باشد تا در طی مصرف های بیشمار کارایی لازم را دارا باشد،
به عنوان مثال بدنه ماشین ظرفشویی صنعتی نمی تواند از پلاستیک یا آهن باشد زیرا در این صورت مقاومت کمتری داشته نسبت به ضربات احتمالی و طبیعت” این کاهش مقاومت باعث خواهد شد عمر ماشین ظرفشویی نیز کاهش پیدا کند ولی در ماشین ظرفشویی خانگی به دلیل استفاده بسیار محدود کاربر که معمولا به عنوان دارایی خود به ماشین ظرفشویی خانگی نگاه می کند می تواند از متریال شکیل تر و لوکس تر در عین مقاومت کمتر بهره برده شود.

انواع ماشین ظرفشویی صنعتی :

  1. ماشین ظرفشویی صنعتی ۵۴۰ تکه در ساعت
  2. ماشین ظرفشویی صنعتی ۱۲۰۰ تکه در ساعت
  3. ماشین ظرفشویی صنعتی ۲۰۰۰ تکه در ساعت
  4. ماشین ظرفشویی صنعتی خشک کن دار

از خرابی های برد ظرفشویی صنعتی:

  • دستگاه روشن نمیشود
  • پمپ تخلیه فعال نمی شود
  • موتور گردش آب فعال نمی شود
  • ظرفشویی ممکن است به صورت مقطعی کار کند

 

همچنین می توانید با رفتن به این لینک (  صنعتی ) تعمیر برد انواع دستگاه های صنعتی در سایت را مشاهده کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *