تعمیر ای سی یو ECU کاترپیلار کامیون دامپ تراک کت CAT

تعمیر ای سی یو ECU کاترپیلار کامیون دامپ تراک کت CAT

تعمیر ای سی یو ECU کاترپیلار کامیون دامپ تراک کت CAT کاترپیلار تعمیر ای سی یو ECU انواع و اقسام کامیون های سنگین ، لیفتراک و دیگر ماشین های صنعتی در کلینیک تخصصی الکترونیک دیجی برد

کامیون های حمل و نقل:

کامیون های حمل و نقل (Haul trucks) ، کامیون هایی خارج از محدوده بزرگراه هستند که به طور خاص برای استفاده در معادن پر تولید و ساخت و سازهای سنگین ساخته شده اند. همچنین از کامیون های حمل و نقل برای حمل و نقل تجهیزات ساختمانی از محل کار به محل کار استفاده می شود. برخی به منظور پشتیبانی از تجهیزات منتقل شده ، چند محوره هستند.

مختصر توضیحاتی در مورد کاترپیلار ۷۹۷:

کاترپیلار ۷۹۷ (Caterpillar 797) رده ای از کامیون های انتقال بار خارج از محدوده بزرگراه ، دو محوره و پیشرانه قدرت مند مکانیکی است که توسط شرکت کاترپیلار مخصوصاً برای کاربردهای معدنی با تولید بالا و ساخت و سازهای سنگین در سراسر جهان توسط ایالات متحده ساخته و تولید می شود. سری ۷۹۷ که از سال ۱۹۹۸ در حال تولید است ، بزرگترین و بیشترین فضای حمل و نقل را بین کامیون های حمل و نقل Caterpillar را دارد. مدل نسل سوم فعلی ، ۷۹۷F ، یکی از بزرگترین ظرفیت های حمل بار کامیون در جهان را تا حدودا ۴۰۰ تن (۳۶۳ هزار کیلوگرم) ارائه می دهد و بالاترین ظرفیت بارگیری را در بین کامیون های حمل و نقل مکانیکی دارد.

مشخصات فنی کامیون کاترپیلار ۷۹۷:

کامیون ۷۹۷F مجهز به موتور کاترپیلار C175-20 همراه با چهار توربو شارژر و سیستم خنک کننده هوا به هوا می‌باشد که با استفاده از این نوع موتور کامیون قادر به جابه جایی بار با بهترین عملکرد و کمترین استهلاک می‌باشد . موتور این کامیون قادر به تولید ۳۷۹۳ اسب بخار می‌باشد و متشکل از ۲۰ سیلندر تک بلوکه می‌باشد که به منظور بهره وری بالا به صورت چهار زمانه و با سیکل های بالا طراحی شده است .

 

مشکلات ای سی کاترپیلار

این خودرو با یک موتور دیزلی قدرتمند یکی از بزرگترین ماشین آلات معدن است. ایسیو این کامیون بزرگ معمولا در بخش شیرهای برقی به مشکل می خورند و هنگام باتری به باتری دچار خاموشی می شوند

 

تعمیر ای سی یو ECU کاترپیلار کامیون دامپ تراک کت

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *